Jeg har lavet denne blog for sjov. Jeg leger lidt med at klippe og klister i de videoklip jeg har taget når jeg er på rundtur i Frederikshavn og omegn , men de fleste er fra Frederikshavn Havn .
søndag den 30. november 2014
Skandi Texel tager landgang i stormvejr
Var lige en tur rundt havnen da jeg så at Skandi Tevex var ved at gøre
klar til at sejle. Jeg benyttede chancen for at prøve at filme med min
nye mobiltelefon.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar